Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ: Δάνειο ενός εκατομμυρίου ευρώ για την αποπεράτωση του δημοτικού μεγάρου

Στη λήψη δανείου, ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ, θα προχωρήσει η διοίκηση του Δήμου Θάσου, με σκοπό να συνεχίσει και να τελειώσει το έργο του καινούργιου δημοτικού μεγάρου. Προς το παρόν, είπε στον "Κ.Τ." ο αντιδήμαρχος της τεχνικής υπηρεσίας, Νίκος Ζαφάρογλου, η δημοτική αρχή εξετάζει αν το δάνειο θα είναι τραπεζικό ή όχι, καθώς και τη διαδικασία της λήψης του. Στο τεχνικό
πρόγραμμα του έτους 2011, πρόσθεσε ο αντιδήμαρχος, εντάχθηκαν ελάχιστα έργα τα οποία θα πραγματοποιηθούν με ίδιους πόρους του Δήμου. Η πλειοψηφία των έργων του τεχνικού προγράμματος θα είναι συνεχιζόμενα, δηλαδή έργα που άρχισαν με τις προηγούμενες δημοτικές αρχές και δεν τελείωσαν.

Τελειώνουν οι μελέτες για τις λιμενικές υποδομές

Εντός των προσεχών ημερών, επίσης, αναμένεται να υπογραφεί, από το γενικό γραμματέα αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Θύμιο Σώκο, η απόφαση για τη μεταβίβαση της περιουσίας του Λιμενικού Ταμείου στο Δήμο Θάσου και της ίδρυσης δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Ο Ν. Ζαφάρογλου διετέλεσε πριν τις δημοτικές εκλογές πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Θάσου. Πριν παραιτηθεί, για να υπηρετήσει τον πρώτο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης, παρήγγειλε τρεις μελέτες, μία από το "Δημοκρίτειο" Πανεπιστήμιο Θράκης (Δ.Π.Θ.) και άλλες δύο από το εθνικό "Μετσόβειο" Πολυτεχνείο, με αντικείμενο τη βελτίωση των λιμενικών υποδομών στο λιμάνι της πρωτεύουσας της Θάσου. Η βελτίωση θα συνίσταται, κυρίως, στην κατασκευή λιμενοβραχιόνων και στην εκβάθυνση της λιμενολεκάνης, έτσι ώστε να μπορούν να προσεγγίζουν πλοία μεγαλύτερα σε όγκο και βύθισμα, σε σύγκριση με τα πλοία της τοπικής θαλάσσιας συγκοινωνίας. Η μελέτη του Δ.Π.Θ., μας είπε ο Ν. Ζαφάρογλου, πλησιάζει στην ολοκλήρωση της. Υπήρξε μία καθυστέρηση, γιατί έπρεπε να προστεθεί ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο. Η κατασκευή και τρίτου λιμενοβραχίονα, ο οποίος θα είναι κάθετος προς την προβλήτα και θα αρχίζει στην προέκταση του δρόμου που οδηγεί από το λιμάνι προς τον κεντρικό επαρχιακό δρόμο. Ο τρίτος λιμενοβραχίονας θα έχει μήκος 60 μέτρα και σε συνδυασμό με την αύξηση του μήκους του υπήνεμου λιμενοβραχίονα κατά 112 μέτρα, θα συμβάλλει στην εξάλειψη του έντονου κυματισμού μέσα στο λιμάνι. Να σημειώσουμε ότι, η μελέτη προέβλεπε, αρχικά, την κατασκευή δύο λιμενοβραχιόνων (μόλων). Ενός υπήνεμου μήκους 112 μέτρων και ενός προσήνεμου με μήκος 212 μέτρα. Το παραπάνω έργο θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για τη θαλάσσια σύνδεση της Θάσου, αλλά και για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της, σε συνδυασμό με την κατασκευή της "μαρίνας" τουριστικών σκαφών, αφού θα δοθεί η δυνατότητα για την προσέγγιση ακόμα και σε κρουαζιερόπλοια.
 

Κωνσταντίνος Κοϊβέρογλου
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: